Online Üniversite Programları'nda 25 Yıllık Deneyim..

Bizi Arayın: 0 216 474 47 47 - 0 312 221 66 88
E-posta: bilgi@eacademy.com.tr

Kütüphane

Kütüphane

ÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK

Araştırmanın amacı tüketicilerin sosyal medya reklamlarına yönelik tutumlarının dijital içerik paylaşma davranışı üzerindeki etkisinin incelenmesidir. Bu kapsamda 18 yaş üstü sosyal medya kullanan 200 tüketiciden anket tekniği kullanılarak veriler toplanmıştır. Verilerin analizinde SPSS Statistics 24.00 programı kullanılarak tüketicilerin markaların dijital içerik pazarlama faaliyet tutum ve davranışları ile içeriği paylaşım davranışı arasındaki ilişki için Pearson korelasyon analizi yapılmıştır

File Name: ÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK.pdf
File Size:
File Type: application/pdf
Hits: 30 Hits
Created Date: 08-09-2024
Last Updated Date: 09-20-2024